A fény formája
(Collegium Vocale Gent, Purcell Kórus, Orfeo Zenekar, Philippe Herreweghe – Művészetek Palotája, január 25.)
A végtelen formája
(Haydn: A teremtés. Osztrák–Magyar Haydn Zenekar, Purcell Kórus, Fischer Ádám – Művészetek Palotája, 2015. január 1.)
A hangok elrendezése
(Bécsi Filharmonikus Zenekar, Rácz Ödön, Michael Tilson Thomas – Művészetek Palotája, 2014. december 7.)
Többszörösen lehetetlen
(Berlini Filharmonikusok, Sir Simon Rattle – Művészetek Palotája, 2014. november 14.)
Először
(A Forradalom és Romantika Zenekara, Ann Hallenberg, Sir John Eliot Gardiner – Művészetek Palotája, október 30.)
Elméleti síkon
(Isabelle Faust, Heinz Holliger, a Stuttgarti Rádió Szimfonikus Zenekara – Zeneakadémia, 2014. október 27.)
A zene anatómiája
(Jordi Savall, Hespèrion XX, Alia Vox – Johann Sebastian Bach: Die Kunst der Fuge)
És madarakra
(Nemzeti Filharmonikus Zenekar, Nemzeti Énekkar, Jandó Jenő, Kocsis Zoltán – 2014. július 26., Martonvásár)
Ziemlich langsam
(Londoni Szimfonikus Zenekar, Daniel Harding – Művészetek Palotája, május 22.)
Ünnepi bérlet
(Budapest Tavaszi Fesztivál, Bécsi Filharmonikus Zenekar, Zubin Mehta, Művészetek Palotája, március 28.)
Bartók plusz–mínusz
(Nemzeti Filharmonikus Zenekar, Fejérvári Zoltán, Kocsis Zoltán – Művészetek Palotája, március 24. Megjelent a 2014/13. számban, március 28-án.)
A Müpa idén is díjazza a kritikusokat, ezzel a kritikával Rákai Zsuzsanna is bekerült a nomináltak közé, akikre a közönség fog szavazni.