Búcsú a monumentalitástól

MŰBÍRÁLAT - TÁRLAT - LXVIII. évfolyam, 21. szám, 2024. május 24.

Chilf Mária műveiben tíz évvel ezelőtt tűnt fel talán először az általa fotórajznak nevezett technika, amelyet azóta folyamatosan és egyre sűrűbben alkalmaz. Az akvarell és a fotó kombinációjáról van szó, ami különös módon jeleníti meg az időt: a festett felület vagy jel és a sokszor a családi archívumból származó, kivágott fénykép segítségével a múlt és a jelen rétegei kerülnek egymásra vagy egymás mellé, így indítják el az emlékezés folyamát. A fotórajzokban mindig is volt valami melankolikus.
​​​​​​

Tisztelt Olvasó!

Az Élet és Irodalom honlapján néhány éve díjfizetés ellenében olvashatók az írások. Ez továbbra sem változik, de egy új fejlesztés beépítésével kísérletbe fogunk. Tesszük ezt azért, hogy olvasóinknak választási lehetőséget kínálhassunk.

Mostantól Ön megválaszthatja hozzáférésének módját: fizethet továbbra is az eddig megszokott módon (bankkártyával, banki utalással), amiért folyamatosan olvashatja lapunk minden cikkét és az online archívumot is. Ha azonban csak egy-egy cikkre kíváncsi, cserébe nem kérünk mást, mint ami számunkra amúgy is a legértékesebb: a figyelmét.
Ha a kiválasztott írást szeretné elolvasni, a „Megnézem a reklámot” gomb megnyomását követően, egy reklámvideó megtekintése után a cikk azonnal betöltődik. Ez esetben nincs szükség regisztrációra.
Megnézem a reklámot
Ha legfrissebb számunk összes cikkére kíváncsi, vagy az online archívumhoz kíván hozzáférni, mindezt a megszokott módon elérheti.

Regisztrációt követően bankkártyával vagy banki átutalással néhány perc alatt előfizethet honlapunk teljes tartalmára, illetve akár a nyomtatott lapra is. Részletek az ELŐFIZETÉSI INFORMÁCIÓK oldalon olvashatók.

vagy
A szerző további cikkei

LXVIII. évfolyam, 18. szám, 2024. május 3.
LXVIII. évfolyam, 15. szám, 2024. április 12.
LXVIII. évfolyam, 10. szám, 2024. március 8.
Élet és Irodalom 2024