ATOMVILLANÁS JOBBRÓL

PÁRATLAN OLDAL - LX. évfolyam, 47. szám, 2016. november 25.

Az Andy Vajna cége által megvásárolt TV2 az éppen futó szórakoztató műsora alatt fél másodpercre a Paksi Erőmű logóját villantotta fel. Ez a burkolt hirdetési megoldás ellentmond minden létező reklámetikai előírásnak. Tudomásunk szerint eddig a villantás ellen az NMHH még nem emelt kifogást. Az ellenzék pedig ahelyett, hogy tiltakozna, inkább vásároljon a TV2-n néhány másodperc műsoridőt, és rendszeresen villantasson be egy „Hova tűnt a magánnyugdíjpénztár 3000 milliárdja?” feliratot. Vajon erre mit lépne a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság?

A szerző további cikkei

LXII. évfolyam, 5. szám, 2018. február 2.
LXII. évfolyam, 2. szám, 2018. január 12.
LXII. évfolyam, 1. szám, 2018. január 5.
Élet és Irodalom 2018