Zengő tér

Jovánovics György reliefjei a Művészetek Palotája koncerttermében

FEUILLETON - LIII. évfolyam 16. szám, 2009. április 17.
A XIX-XX. század fordulóján a svájci Adolphe Appia úgy lett a kor legjelentősebb díszlettervezője, hogy közben jószerivel alig tervezett hagyományos értelemben vett, szétszedhető, szállítható, raktározható, különféle előadásokon is felhasználható díszletet. Legsikerültebb díszleteinek ugyanis nem volt kézzelfogható anyaga. Elgondolása szerint a díszleteket mindenekelőtt a világítással kell pótolni. Vagyis az anyagot kiváltó fénnyel.
Tisztelt Olvasó!

Az Élet és Irodalom honlapján néhány éve díjfizetés ellenében olvashatók az írások. Ez továbbra sem változik, de egy új fejlesztés beépítésével kísérletbe fogunk. Tesszük ezt azért, hogy olvasóinknak választási lehetőséget kínálhassunk.

Mostantól Ön megválaszthatja hozzáférésének módját: fizethet továbbra is az eddig megszokott módon (bankkártyával, banki utalással), amiért folyamatosan olvashatja lapunk minden cikkét és az online archívumot is. Ha azonban csak egy-egy cikkre kíváncsi, cserébe nem kérünk mást, mint ami számunkra amúgy is a legértékesebb: a figyelmét.
Ha a kiválasztott írást szeretné elolvasni, a „Megnézem a reklámot” gomb megnyomását követően, egy reklámvideó megtekintése után a cikk azonnal betöltődik. Ez esetben nincs szükség regisztrációra.
Megnézem a reklámot
Ha legfrissebb számunk összes cikkére kíváncsi, vagy az online archívumhoz kíván hozzáférni, mindezt a megszokott módon elérheti.

Regisztrációt követően bankkártyával vagy banki átutalással néhány perc alatt előfizethet honlapunk teljes tartalmára, illetve akár a nyomtatott lapra is. Részletek az ELŐFIZETÉSI INFORMÁCIÓK oldalon olvashatók.

vagy
A szerző további cikkei

LXV. évfolyam, 8. szám, 2021. február 26.
LXV. évfolyam, 5. szám, 2021. február 5.
LXV. évfolyam, 2. szám, 2021. január 15.
Élet és Irodalom 2021