A népszerűség gazdaságpolitikája

PUBLICISZTIKA - XLVII. évfolyam 19. szám, 2003. május 9.

Egy éve alakult meg a "nemzeti közép demokratikus koalíciója", amely gazdaságpolitikájában "jóléti rendszerváltást" hirdetett. Ezt kettős fordulattal kívánta megvalósítani: egyfelől a paternalista, beavatkozó állam leépítésével, másfelől a szociális feszültségek feloldásával; a két vállalás összhangjának megteremtésére pedig az öngondoskodásra ösztönző rendszerek kiépítése szolgált volna. Ez lett volna a liberális és konzervatív értékeket is magába olvasztó, modern szociáldemokrácia gazdaságpolitikai magja, amely az MSZP programjának eszmei hátterét jelentette.

Tisztelt Olvasó!

Az Élet és Irodalom honlapján néhány éve díjfizetés ellenében olvashatók az írások. Ez továbbra sem változik, de egy új fejlesztés beépítésével kísérletbe fogunk. Tesszük ezt azért, hogy olvasóinknak választási lehetőséget kínálhassunk.

Mostantól Ön megválaszthatja hozzáférésének módját: fizethet továbbra is az eddig megszokott módon (bankkártyával, banki utalással), amiért folyamatosan olvashatja lapunk minden cikkét és az online archívumot is. Ha azonban csak egy-egy cikkre kíváncsi, cserébe nem kérünk mást, mint ami számunkra amúgy is a legértékesebb: a figyelmét.
Ha a kiválasztott írást szeretné elolvasni, a „Megnézem a reklámot” gomb megnyomását követően, egy reklámvideó megtekintése után a cikk azonnal betöltődik. Ez esetben nincs szükség regisztrációra.
Megnézem a reklámot
Ha legfrissebb számunk összes cikkére kíváncsi, vagy az online archívumhoz kíván hozzáférni, mindezt a megszokott módon elérheti.

Regisztrációt követően bankkártyával vagy banki átutalással néhány perc alatt előfizethet honlapunk teljes tartalmára, illetve akár a nyomtatott lapra is. Részletek az ELŐFIZETÉSI INFORMÁCIÓK oldalon olvashatók.

vagy
A szerző további cikkei

LXVIII. évfolyam, 12. szám, 2024. március 22.
LXVII. évfolyam, 51–52. szám, 2023. december 21.
LXVII. évfolyam, 35. szám, 2023. szeptember 1.
Élet és Irodalom 2024