ATOMVILLANÁS JOBBRÓL

PÁRATLAN OLDAL - LX. évfolyam, 47. szám, 2016. november 25.

Az Andy Vajna cége által megvásárolt TV2 az éppen futó szórakoztató műsora alatt fél másodpercre a Paksi Erőmű logóját villantotta fel. Ez a burkolt hirdetési megoldás ellentmond minden létező reklámetikai előírásnak. Tudomásunk szerint eddig a villantás ellen az NMHH még nem emelt kifogást. Az ellenzék pedig ahelyett, hogy tiltakozna, inkább vásároljon a TV2-n néhány másodperc műsoridőt, és rendszeresen villantasson be egy „Hova tűnt a magánnyugdíjpénztár 3000 milliárdja?” feliratot. Vajon erre mit lépne a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság?

A szerző további cikkei

LXVIII. évfolyam, 15. szám, 2024. április 12.
LXVIII. évfolyam, 13. szám, 2024. március 28.
LXVIII. évfolyam, 5. szám, 2024. február 2.
Élet és Irodalom 2024